EK YERLEŞTİRME DÖNEMİNDE TERCİH YAPACAK ÖĞRENCİLERİMİZE
DUYURU
2013-2014'de eğitim öğretime başlamak için YÖK'e başvurumuzu yaptık. YÖK onayından sonra fakültemiz, ek yerleştirme döneminde öğrencileriyle buluşacak. Fakültemizde buluşmak dileğiyle. Fakültemizin resmi Web sitesi yakında yayında olacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder