3 Eylül 2013 Salı

EK YERLEŞTİRME DÖNEMİNDE TERCİH YAPACAK ÖĞRENCİLERİMİZE 
DUYURU

2013-2014'de eğitim öğretime başlamak için YÖK'e başvurumuzu yaptık. YÖK onayından sonra fakültemiz, ek yerleştirme döneminde öğrencileriyle buluşacak. Fakültemizde buluşmak dileğiyle. Fakültemizin resmi Web sitesi yakında yayında olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder